Verslagen per dag

Begin de dag met een lach

Vanmorgen stond ik op en voelde me gelijk goed en vrolijk. Ik dacht zoals altijd gelijk aan wat ik vandaag ga doen. Door mijn burn-out ben ik niet aan het werk en daarom probeer ik zoveel mogelijk leuke én ontspannen dingen te doen. Mijn vriend moet pas later beginnen dus ik besloot om zijn auto te gaan stofzuigen en schoonmaken. Ondertussen was ik natuurlijk al bezig met wat ik hierna zal gaan doen.

Één van mijn hobby’s is werken aan computers/laptops/tablets. Mensen om mij heen vragen mij vaak om hulp voor, voor mij, simpele dingen te repareren aan computers. Denk daarbij aan updates installeren, windows opnieuw installeren, tablets terug naar fabrieksinstellingen en overige software installeren. Ik ben ooit de opleiding begonnen als netwerkbeheerder/applicatieontwikkelaar. Maar ik zat toen niet lekker in mijn vel en ik vond de opleiding erg pittig. Een halfjaar later ben ik de opleiding directiesecretaresse/management assistent begonnen. Hierbij werk ik ook met computers én de administratieve zaken vind ik erg leuk en gaan mij ook gemakkelijk af. Helaas, door de gebeurtenissen in mijn leven werd het mij allemaal teveel. Een zoon die zijn problematiek heeft, en ik, die maar doorga en doorga om alles voor elkaar te krijgen. Geen fouten willen maken. En daar zit ik nu dan, met een burn-out, thuis. Op zoek naar rust en een manier om verder te gaan. Er gaan veel vragen door mijn hoofd, zoals; was dit ook gebeurd als ik tussen school en werk even een break had genomen? Zou ik me ook zo voelen als ik alle gebeurtenissen niet had meegemaakt? Op de tweede vraag weet ik het antwoord natuurlijk wel. Nee!! Dan had ik me zeker niet zo gevoeld. Maar waar ik wel achter ben gekomen, is dat hoe meer tegenslagen iemand heeft. Uiteindelijk komt diegene er sterker uit dan ervoor. Jammer genoeg, zie ik dat nu nog even niet in, maar die tijd zal vanzelf komen. Daar geloof ik in!

Geef een reactie

